Friday, February 3, 2012

JUS HERBA UNTUK KESIHATAN DALAMAN

MINUMAN HERBA DE-TOXIN adalah merupakan makanan kesihatan tambahan yang perlu diambil di dalam diet harian anda untuk memulihkan dan mengimbangi sistem pertahanan badan bagi mencapai tahap kesihatan yang sempurna dari seluruh aspek.

Ia mampu membuang segala toksin di dalam badan secara dalaman dan membekalkan tenaga yang hebat kepada badan.


Mempunyai rasa seperti Ice Lemon Tea

Nota : sila minum air kosong yang banyak (8 gelas) selepas mengambil minuman herba ini.
kebanyakan orang akan berasa letih selepas mengambil minuman ini UNTUK KALI PERTAMA kerana proses de-toksin sedang berjalan. apabila bangun dari tidur, akan membuang air besar (toksin) dan akan segar selepas bangun tidur. amalkan minum sepeket sehari (pagi atau malam)


Minuman ini mengadungi bahan2 seperti berikut :

Karbohidrat :Memberi tenaga serta menambah tahap aktiviti sperma
Protein: menambah kesuburan pada lelaki dan wanita.
Serat : membersih salauran usus dan memulih penyerapan nutrin.
Lemak : Mencegah kedinginan seks akibat ketidakupayaan hormon.
Mineral : Berfungsi dalam penghasilan tenaga dan pembentukan tulang.
Maca Sterol: Menambah kesuburan dan melambatkan monopous wanita.


Pelbagai Khasiat MINUMAN HERBA DE-TOXIN :
  • Mengurangkan kandungan asid dalam badan
  • Mengimbangi kandungan gula dalam darah
  • Meningkatkan daya ingatan
  • Melancarkan peredaran darah
  • Menambahkan tenaga dan stamina
  • Meningkatkan kualiti tidur
  • Mengimbangi hormon
  • Meningkatkan tahap kesuburan lelaki dan wanita.
  • Menguatkan tulang bagi mengelakkan osteoporosis
  • Mengatasi masalah jantung dan darah tinggi.
  • Mengatasi penyakit lumpuh.
  • Mengatasi penyakit buasir dan sembelit.
  • Menguatkan fungsi hati.
  • Mengatasi masalah prahaid dan monopous wanita.
  • Mengatasi penyakit batu karang.


sekotak mempunyai 15 paket, seperti gambar di bawah :


Semestinya Halal.

HARGA PROMOSI 2012

HARGA SEPEKET = RM12 RM9

HARGA SEKOTAK = RM145 RM120


CALL / SMS = 019-4279435 (En Lokman)

untuk SMS, type kata kunci : "minuman herba"

Lokasi Kami : Ipoh, Putrajaya, Banting, Kerteh (untuk datang collect)

boleh juga dihantar melalui POS.

Pembayaran melalui CIMB, Maybank atau Bank Islam





Lihat di bawah adalah testimonial pengguna hasil keberkesanan MINUMAN HERBA DE-TOXIN

(siap dengan gambar tu.. wuhuuuu!)


Saya kena strok, apabila saya berjalan saya berasa amat penat dan tidak boleh jalan jauh. Selepas 4 hari saya gunakan Minuman Herba De-Toxin, satu keajaiban berlaku terhadap diri saya, badan saya berasa ringan saya boleh jalan lebih jauh dan tidak berasa penat lagi.

Aziz
Alor Setar


Sejak mengamalkan 1 kotak Minuman Herba De-Toxin & De Active, masalah hormon, anemia dan sakit kepala yang serius telah hilang, berat badan saya juga turun lebih 5 kg.

Julia Chung
29 tahun


Sejak kemalangan pada tahun 1982 tangan saya tidak dapat menggaruk bahagian belakang badan dan tengkuk. Kaki dan tangan kebas serta menghidapi Tekanan darah tinggi. Setelah saya minum Minuman Herba De-Toxin sebanyak 3 peket, tangan saya mula boleh bersabun di bahagian belakang badan kebas-kebas beransur pulih dan tekanan Darah tinggi sudah normal sekarang.

Albert Teo
Papar Sabah


Saya menghadapi masalah sakit pinggang sudah bertahun-tahun, Kencing kerap dan sakit di bahagian pundi kencing Doktor jangka saya ada batu karang selepas X-Ray dan makan ubat yang diberikan, masih tak ada perubahan. Setelah Mr.Lau memperkenalkan saya Minuman Herba De-Toxin. Saya amalkan hanya 7 hari. Masalah saya sudah hilang dan pulih semuanya. Sekarang saya sudah boleh kerja kuat di kebun setiap hari.

Md Saad Bin Md Said
Sungai Petani


Serangan penyankit jantung dandarah beku, kencing manis [ 10mml ], tekanan darah rendah [100/60 ] , masalah buah pinggang Kolestrol tinggi, sesak nafas dan tak boleh lena. Selepas makan ubat doktor pembekuan darah dan lebam di permukaan kulit masih ada, badan masih berasa letih. Setelah saya amalkan Minuman Herba De-Toxin selama 1 bulan lebam-lebam dan pembekuan darah tidah ada lagi Jantung berasa sihat tidak lagi sesak nafas dan boleh tidak lena waktu malam.

Noraini Bt Hamzah
Pendang




Masalah Hormon tidak seimbang dan gemuk. Pernah mengguna pelbagai jenis produk untuk menurunkan berat badan tetapi tidak berkesan dan semakin gemuk. Setelah saya mengamalkan Minuman Herba De-Toxin & De Active yang diperkenakan oleh Eleen berat badan saya turun lebih 5kg dalam 3 minggu. Pada 3 minggu yang pertama ,tindak balasnya mengakibatkan badan saya sakit ,lengor,letih dan tidak boleh berkerja. Sekarang saya berasa sihat dan cergas.

Tan Mei Chun

Penang


HARGA PROMOSI 2012

HARGA SEPEKET = RM12 RM9

HARGA SEKOTAK = RM145 RM120


CALL / SMS = 019-4279435 (En Lokman)

untuk SMS, type kata kunci : "minuman herba"

Lokasi Kami : Ipoh, Putrajaya, Banting, Kerteh (untuk datang collect)

boleh juga dihantar melalui POS.

Pembayaran melalui CIMB, Maybank atau Bank Islam



LAGI TESTIMONIAL PENGGUNA PRODUK KAMI (klik untuk besarkan)



No comments:

Post a Comment

RELATED POST :

Blog Widget by LinkWithin